ZiskejZdravi.cz

Přírodní léčba zácpy - rady sanatoria v Yuchi Pines

Tyto fungující a ověřené rady jsou jednoduché, ale účinné. Náš životní styl často neodpovídá tomu, co naše tělo ke zdraví potřebuje, a proto je potřeba se i k řešení takového zdánlivě banálního problému, jako je zácpa, zamyslet celkově. Naše tělo nám totiž signalizuje, že něco není v pořádku. Pravidelná stolice je základem zdraví. Pokud se zdržuje ve střevech déle, vstřebávají se zpět do krve toxiny a jedy, které měly být vyloučeny. Ovlivňuje to pak nejen zdraví tělesné, ale i naší povahu a psychiku.

PŘÍČINA
1. Jídla s nízkým obsahem zbytků: maso, mléko, vejce a sýry.
2. Jídla bílé barvy: cukr, bramborový škrob, bílý chléb, rýže, těstoviny - makaróny, špagety, atd.
3. Nedostatečný příjem vody.
4. Příliš málo pohybu.
5. Vynechávaní snídaně.
6. Jídlo ve spěchu. Nervózní životní styl.
7. Nedbání nutkání na stolici.
8. Přejídání se nebo nedostatek jídla.
9. Špatné držení těla, mělké dýchání.
10. Stahující oděv.

LÉČENÍ
1. Nejlepší tělesnou aktivitou je každodenní 1-3 hodinová práce na zahradě. Pokud to není možné, doporučuje se denně chodit na dlouhé procházky (1/2-2 hodiny), hlavu držet vzhůru a zhluboka dýchat. Jednou denně se vě-nujte nácviku hlubokého dýchání. Nadechněte se zhluboka nosem a zadržte dech, než napočítáte pomalu do dvaceti, poté opět nosem zhluboka vydechněte a zadržte dech, než pomalu napočítáte do deseti. Opakujte 10-40krát. Toto cvičení můžete provádět i při řízení automobilu, při chůzi anebo při nějaké jiné činnosti. Napětí a stres se tímto cvičením zmenšují.
2. Opravte vadné držení těla vhodným cvičením paží, ramen a dolní části zad.
3. Pijte tolik vody, aby vaše moč byla stále čirá.
4. Denně jezte 1-4 polévkové lžíce otrub. Z jídelníčku zcela vylučte veškerá jídla, která způsobují zácpu. Jezte pouze celozrnný chléb, obilniny a těstoviny. Nešetřete ovocem a zeleninou. Sladkostí si nevšímejte.
5. Snažte se snížit svou váhu - přinejmenším na průměrnou hodnotu, 5-10 procent pod tento průměr by bylo zřej-mě ideální. Počítejte 45 kg na prvních 150 cm vaší tělesné výšky, přidejte 4,5 kg na každých 5 cm nad 150 cm, jste-li žena, a 6,3 kg na každých 5 cm nad 150 cm, jste-li muž. Tak určíte svou průměrnou váhu.
6. Dodržujte pravidelnost ve všech věcech: v jídle, spaní, atd. Na stolici choďte v určitou pravidelnou dobu, nej-lépe po probuzení anebo do jedné hodiny po dobré snídani.
7. V čase, kdy chodíte na stolici, vypijte dva šálky mírně horké vody.
8. Je-li to třeba, pijte při té příležitosti bylinkový čaj s mírně projímavými účinky, např. čaj „sena". Na šálek čaje použijte 1/2 čajové lžičky čajových lístků a nechte 10-15 minut vylouhovat.
9. Snažte se s každým jídlem sníst 4-6 oliv. Olivy ulehčují při zácpě.
10. Žádná část vašeho oděvu by neměla zanechávat ani sebemenší otisk na vaší kůži.
11. Použijte jako klystýr malou injekční stříkačku naplněnou studenou vodou - k vyvolání pocitu nucení na stolici.



Eshop - ekodrogerie, byliny, potraviny

Eshop - ekodrogerie, byliny, potraviny

Nemoci - přírodní pomoc nemocným

Nemoci - přírodní pomoc nemocným